FAQ

Pytania i odpowiedzi

 
 
1. Jak zapłacić szybkim przelewem internetowym?
2. Jak zamówić z opcją „płatność przy odbiorze”?
3. Ile trwa dostawa?
4. Co jeśli nie otrzymałem przesyłki po 7 dniach?
5. Jak reklamować wadliwy lub uszkodzony towar?
6. Mieszkam za granicą. Jak mogę zamówić poradnik?
7. Co to jest Gwarancja Satysfakcji?
8. Dlaczego daję gwarancję satysfakcji?
9. Jak skorzystać z Gwarancji Satysfakcji?
 
 
 
 

 
 

1. Jak zapłacić szybkim przelewem internetowym?

 
Kliknij PLAY i zobacz film:
 

 
powrót do góry
 
 
 
 

 
 

2. Jak zamówić z opcją „płatność przy odbiorze”?

 

 
powrót do góry
 
 
 
 

 
 

3. Ile trwa dostawa?

 
 
Przesyłki nadaję codziennie w okolicach godziny 10:00. Jeśli do tego czasu złożysz zamówienie, jest bardzo prawdopodobne, że zostanie ono wysłane jeszcze tego samego dnia.

Jeśli złożysz zamówienie po godzinie 10:00, zostanie ono wysłane dopiero następnego dnia.
Przesyłki nadawane są od poniedziałku do piątku.

 

Czas dostawy uzależniony jest od Poczty Polskiej,
lecz z moich obserwacji wynika, że:

List priorytetowy – do 3 dni roboczych (bardzo często na drugi dzień od nadania)
List ekonomiczny – do 7 dni roboczych (zazwyczaj 3 – 4 dni)

 

UWAGA! W okresie przedświątecznym czas dostawy może się wydłużyć.
 
powrót do góry
 
 
 
 

 
 

4. Co jeśli nie otrzymałem przesyłki po 7 dniach?

 

Być może twoja przesyłka gdzieś się zawieruszyła na poczcie. Skontaktuj się ze mną w celu uzyskania numeru przesyłki. Z tym numerem udaj się na pocztę i zapytaj o nią.
 
powrót do góry
 
 
 
 

 
 

5. Jak reklamować wadliwy lub uszkodzony towar?

 

Płyty DVD przed wysłaniem do klienta przechodzą test poprawności w duplikatorze. Gdyby jednak któraś z płyt okazała się wadliwa (np. brak dźwięku), skontaktuj się ze mną. Wyśle nową na mój koszt.

Może się również zdarzyć, że przesyłka zostanie uszkodzona przez pocztę (np. pęknięte pudełko). W takiej sytuacji również wysyłam nowe na mój koszt.
 
powrót do góry
 
 
 
 

 
 

6. Mieszkam za granicą. Jak mogę zamówić poradnik?

 

Jeśli nie mieszkasz w Polsce, możesz zamówić poradnik na dwa sposoby:

1. Korzystając z systemu PayPal.
Dokonaj przelewu na adres goldmeil@interia.pl

2. Wpłacając na nasze konto w mBanku. Oto dane do przelewu zagranicznego:
– Numer IBAN: PL 10 1140 2004 0000 3202 6907 6048
– Dane firmy: FILAR Krystyna Goldmann, ul. Harcerska 2c, 64-125 Poniec
– kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
– nazwa i adres mBanku: BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź
– SORT CODE/numer rozliczeniowy – 11402004

Koszt przesyłki za granicę to 19 zł (dolicz do ceny poradnika)

Po dokonaniu wpłaty skontaktuj się z nami, w celu podania adresu do wysyłki.

Uwaga! Poczta Polska nie realizuje przesyłek zagranicznych z opcją „płatne przy odbiorze”, dlatego zamówienia zagraniczne są realizowane tylko po przedpłacie na konto.
 
powrót do góry
 
 
 
 

 
 

7. Co to jest Gwarancja Satysfakcji?

 

Gwarancja Satysfakcji jest to okres (2 lata), w którym masz możliwość przekonania się, czy poradniki, które u mnie kupiłeś, przyniosły Ci jakieś korzyści. Czy dzięki nim zaoszczędzałeś realne pieniądze.

Jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz usatysfakcjonowany z poradników – możesz je zwrócić. Masz na to 24 miesiące.

W tym czasie możesz przetestować poradniki i przekonać się czy inwestycja ta była opłacalna.
 
powrót do góry
 
 
 
 

 
 

8. Dlaczego daję gwarancję satysfakcji?

 

Pomyślisz sobie: „Gość jest jakiś naiwny. Mogę kupić poradniki, skopiować i zwrócić mu, żądając zwrotu pieniędzy!”

Tak masz rację, może jestem trochę naiwny. Ale uważam, że tak samo jak nasi urzędnicy powinni ufać nam – obywatelom, tak samo każdy przedsiębiorca powinien ufać swoim klientom. Wierzę, że każdy człowiek jest z natury dobry i nie ma zamiaru czynić drugiemu krzywdy.

Gwarancji Satysfakcji udzielam dlatego, ponieważ chce przerzucić całe ryzyko związane z zakupem, które wisi po twojej stronie – na siebie. Chce, abyś czuł się bezpiecznie kupując u mnie.

Dodatkowo gwarancja motywuje mnie do tego, aby poradniki były możliwie jak najlepszej jakości. Abyś nie miał lub miała powodu, żeby je zwracać.

Jeśli okaże się jednak, że z jakiejś przyczyny chcesz zwrócić poradnik, nie ma najmniejszego problemu. Zachowaj proszę tylko dowód zakupu, czyli paragon. Za co będę Ci bardzo wdzięczny.
 
powrót do góry
 
 
 
 

 
 

9. Jak skorzystać z Gwarancji Satysfakcji?

 

Jeśli chcesz zwrócić poradnik, po prostu odeślij go na adres:

FILAR Krystyna Goldmann
ul. Harcerska 2c
64-125 Poniec

Do przesyłki dołącz:
– kartkę z Twoimi danymi i numerem konta, na które mam przelać pieniądze
– paragon
– (nieobowiązkowe) informację dlaczego zwracasz poradnik. Pomoże mi to w przyszłości ulepszyć mój produkt. Jeśli jednak nie chcesz tego pisać, nie musisz.
 
powrót do góry
 
 
 
 



Lista dostepnych kursów
 
Haker Budowy - Fundamenty w Szalunkach
Fundamenty w Szalunkach


 
Etap I - Wykonanie fundamentów
Etap 1 - Fundamenty


Etap II - Murowanie ścian
Etap 2 - Murowanie ścian


Etap III - Wykonanie stropu
Etap 3 - Wykonanie stropu


Etap IV - Więźba dachowa
Etap 4 - Więźba dachowa


Etap V - Pokrycie dachowe
Etap 5 - Pokrycie dachowe


Etap VI - ściany, tynki, okna
Etap 6 - Ściany, tynki, okna


Etap VII - Instalacje kanalizacyjne
Etap 7 - Instalacje kanalizacyjne


Etap VII - Instalacje elektryczne
Etap 8 - Instalacje elektryczne


Etap 9 - Instalacje wodne i C.O.
Etap 9 - Instalacje wodne i C.O.


Etap 10 - Instalacja solarna
Etap 10 - Instalacja solarna


Etap 11 - Zabudowa kominka
Etap 11 - Zabudowa kominka


Etap 12 - Ocieplenie poddasza
Etap 12 - Ocieplenie poddasza


Etap 13 - Sufity i ścianki działowe
Etap 13 - Sufity i ścianki działowe


Etap 14 - Wykonanie Elewacji
Etap 14 - Wykonanie Elewacji







W PAKIETACH TANIEJ:


Część 1 - Stan Surowy
Pakiet 1 - Stan Surowy


Część 2 - Prace Wykończeniowe
Pakiet 2 - Prace Wykończeniowe


Część 3 - Prace Wykończeniowe
Pakiet 3 - Prace Wykończeniowe


Część 4 - Prace Wykończeniowe
Pakiet 4 - Prace Wykończeniowe









PROJEKTY DOMÓW









W sieci